Странице

Pirocanci

Pitao piroćanac sina:
Sine, ako završiš fakultet koji auto `oćeš da ti kupim?
Stojadina.
I završio mu sin fakultet a ćale mu kupi peglicu.
Pa ćale ja sam tražio stojadina.
Kaže otac: - Ne brini sine ništa, će se razgazi.


Stoji piroćanac na mostu i plače.
Prolazi pored njega drugi piroćanac pa ga pita:
P2: "Što plačeš bre komšija"
P1: "Pa upao mi burek u reku"
P2: "Ma će kupiš drugi, nema veze"
P1: nastavlja da plače.
P2: "Pa dobro bre, sa šta ti je bio burek kad tolko sliniš?"
P1: "Pa sa dete."


Razgovara čovjek sa svojim komšijom, piroćancem:
Je li bre komšija, zašto ti ona kokoška skakuće na jednu nogu?
Uh, mani, juče sam imao punu kuću gostiju.


Donio piroćanac kurton kod vulkanizera. Majstor se buni:
Ma ne mogu više da ti lijepim ovaj kurton, ima već pet zakrpa.
Nisam ga ja ni donio da ga krpiš, nego da ga centriraš. Stalno mi zanosi na dole.


Jedan od artista žali se vlasniku cirkusa:
Ja više u Pirot da idem neću!
Pa zašto, čovječe?
Ovo je peti put da mi odemo tamo i da nam se uda rekorderka u gladovanju!


Oženio piroćanac Crnogorku i doveo je u kuću. Ali nakon prve bračne noći...
Ujutru piroćanac izlazi sav unezveren, raščupan i reče roditeljima:
Tato, mamo, pomagajte da obalimo skota.

Нема коментара:

Постави коментар