Странице

Crnogorci

Kako Crnogorci peru auto?
Jedan drži spužvu, a drugi vozi naprijed - nazad.


Šta se dobije križanjem Crnogorca i Palestinca? - Puž samoubojica!

Kako Piroćanac hrani decu?
Prvo kaže:
Ko neće da doručkuje, dobije jedan dinar.
Deca bez reči odu da se igraju.
U vreme ručka kaže:
Ko neće da ruča, dobije još jedan dinar.
Deca nastave da se igraju.
Kad se deca dobro umore, Piroćanac kaže:
Ko hoće da večera, da plati dva dinara.


Šetaju dva Crnogorca,kad ugledaše stijenu koja je 500m udaljena od njih."Koliko nam treba do one stijene"-upita jedan,"Pa jedno dan,dan i po"-odgovara drugi "NIJESMO TICE DA LETIMO."

Zašto su Bosancu na fotografiji oći crvene?
Zato što mu je mozak na rezervi.


Diže Srbin Crnogorki noge.
"Šta radis", upita ga Crnogorka.
Dižem ti noge da vidim tu jebenu Crnu Goru.
"Digni malo više", kaže ona: "pa češ vidjeti i usranu Srbiju..."


Našli se Crnogorac, Englez i Francuz. Englez se pohvali:
"Kad ja viknem sa Big Bena "živjela Engleska" odzvanja još petnaest minuta!"
Francuz:
"Kad ja viknem sa Eiffelovog tornja "živjela Francuska" odzvanja još pola sata!"
Sluša ih Crnogorac, pogladi brk pa će:
"Kad se ja popnem na brdo i viknem "ljudi ajmo radit" još mjesec dana odzvanja "ne seri Milutine,ne seri!"


Traži sin student ocu Crnogorcu da mu za trošak pošalje 3.000 dinara. Otac mu pošalje 300 dinara uz propratno pismo:
Koliko te puta moram podsjećati, sine, da se trista piše s dvije nule, ne sa tri!


Hvalio se Crnogorac kako mu je veliki:
"U mene je ona stvar ka' u mačka rep!"
Dojadilo to ljudima, uhvate mačka, skinu Crnogorcu gaće i počnu da mjere, kad ono mačkov rep 29 cm, a Crnogorčev stojko-11 cm. Napadnu ga, kako ga nije sramota da tako laže kad će on:
"A oklen ste mačka mjerili?"
"Od guzice, razumije se."
"A što i mene ne mjeriste od guzice?"

 


Pecaju ribu Lala i Crnogorac. Crnogorac uhvati zlatnu ribicu. Ribica im kaže:
Pustite me, molim vas, ispuniću vam 3 želje.
Crnogorac zatraži da Crna Gora postane nezavisna, da se svi Crnogorci iz Beograda i sveta vrate u Crnu Goru.
I ribica ispuni sve te želje. Dođe red na Lalu. On upita zlatnu ribicu:
Ispuni li ti njemu Crnogorcu sve želje?
Ribica potvrdi i upita:
A koja je tvoja želja?
A Lala odgovori:
E, onda ću ja jedno 'ladno pivo!
 
 
 
 
 
 
 

Нема коментара:

Постави коментар